loading...
مای موزیک
dj ehsan بازدید : 76 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

Babak Jahanbakhsh – Ey Kash

دانلود آهنگ زیبای بابک جهانبخش با نام ای کاش با لینک مستقیم

از آلبوم من و بارون

 

 

دانلود فایل
رمز فایل:ندارد
تاریخ انتشار:1393/4/15
power by my-music110.rzb.ir
گزارش مشکل دانلود فایل

 

متن آهنگ

من هوشو حواسم پی چشماشه
ای کاش که عاشق نشده باشه
ای کاش بدون خیلی می خوامش
از وقتی که رفته رفته آرامش

عشقش واسه من بدجوری حساسه
میترسم از اینکه منو نشناسه
دست خودمم نیست دلم گیره
با دیدن عکسش نفسم میره

نمی خوام تنهاشم عاشق چشماشم
هرجا که باشه دلم می خواد کنارش باشم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم

آرامش چشماشو نشونم داد
شیرینیه خنده هاش تکونم داد
از وقتی که چشماشو نشون داده
بدجوری توی قلب من افتاده
عکس یادگاریش روی این میزه

این عکس برام خاطره انگیزه
شاید نمیدونه عاشقم کرده
ای کاش یه بار دیگه برگرده
نمی خوام تنهاشم عاشق چشماشم
هرجا که باشه دلم می خواد کنارش باشم

شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم

نمی خوام تنهاشم عاشق چشماشم
هرجا که باشه دلم می خواد کنارش باشم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم
شب تا صبح بیدارم خیلی دوسش دارم
غیر ممکنه از این عاشقی دست بردارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بسم الله الرحمن الرحیم این وبلاگ جهت دانلود آهنگ برای کسانی که در فضای مجازی هستند آماده شده است لطفا برای هر پست نظرات خود را بیان کنید و اگر از ما خوشتان آمد از ما حمایت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت مندی شما از مای موزیک چند درصد است
    تبادل لینک

    عنوان:مای موزیک

    لینک:my-music110.rzb.ir


    ابتدا ما را لینک کرده سپس از اینجا به ما خبر دهید

    حمایت از ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 2,879
  • بازدید کلی : 14,452
  • تبلیغات